Pazar, Ağustos 4

Yıl 2013.

Bi ses çalınmaya başladı kulaklarımda.
Dışardan gelen bir boğuk motor sesinin tüm mahalleyi inletişi.
Hemen tanıdım bu sesi koşarak cama ulaştım. Dışarıda gözlerim hemen o sesi çıkaran beni çocukluğumun anılarına götürecek sesin kaynağını bir iki saniye aramakla geçti.
Arkasından bağırıp çağrışarak koşuştuğumuz sesini duyduğumuz anda bizi dışarı fırlatan o ses yine çalıyordu kulaklarımda gürültüyle.
Bu sesi nerede duysam hemen tanırdım yine tanımıştım.
Sinek ilaçlama arabası !...
Gözlerim bir türlü bulamıyordu ama aklımdaki anılarım binbir türlüydü.


Sis bulutunun içinde ''bak şimdi dur !! korku filmi gibi olucak mahalleee ! her an bir yerden birşeyler çıkabilir'' diye gülüştüğümüz o binbir türlü anılarımız.
Ses aynı ses , gürültü aynı gürültü ,kamyonet biraz daha yeni ama görünce hayal kırıklığı yaratan tek şey dumansız ilaçlama ve biraz daha kokulu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder